Skip to main content

Turismul de afaceri din România a crescut cu peste 10% în 2011

Anunţul a fost făcut în cadrul celei de-a 10 Conferinţe Anuale a GlobalStar Travel Management

 

Turismul de afaceri din România este în continuă creştere în ciuda crizei financiare, o dovedesc statisticile prezentate astăzi, în cadrul evenimentului de deschidere a celei de-a 10 Conferinţe Anuale a GlobalStar Travel Management, una dintre cele mai mari reţele de agenţii de turism din lume, cu 89 de parteneri din 75 de ţări şi o cifră de afaceri în 2011 de peste 13 miliarde dolari americani.

Prognozez o creştere de 5-7% a turismului de afaceri în România, iar, pe fondul dezvoltării infrastructurii, numărul de vizitatori va creşte. La nivelul anului 2011, au fost înregistraţi în unităţile de cazare între 1,5 – 1,6 milioane de turişti, creşterea pe 2011 fiind de 12 la sută. Acest trend pozitiv se va menţine şi în prima parte a anului 2012, cu o creştere de două cifre”, a precizat Carmen Moraru, Director General – Direcţia Promovare Turistică în cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului din România, invitat special al acestui eveniment important pentru turismul de afaceri la nivel mondial.

Conferinţa Anuală GlobalStar, care se desfăşoară la Bucureşti în perioada 23 -25 mai şi este găzduită pentru prima dată de România, prin agenţia Perfect Tour, partener exclusiv GlobalStar în ţara noastră, reuneşte agenţii de turism de top din întreaga lume, furnizori importanţi pe piaţa mondială de servicii de business travel şi reprezintă o oportunitate pentru Perfect Tour şi România de a se prezenta în faţa delegaţilor internaţionali ca un furnizor de servicii de business travel de înaltă calitate, dar şi ca destinaţie turistică atractivă, atât pentru turismul de recreere, cât şi pentru turismul de afaceri.

„Mulţi dintre invitaţii noştri se află pentru prima dată în România şi sunt foarte plăcut surprinşi de ceea ce au găsit aici, de serviciile hoteliere, de clădirile din oraş. Cu siguranţă, acum că au văzut cât de dezvoltată este România despre care ei nu ştiau aproape nimic, mulţi dintre ei se vor întoarce. Cred că aceasta este cea mai mare oportunitate pentru România ca gazdă a Conferinţei GlobalStar, că reuşeşte astfel să se prezinte în faţa unor potenţiali parteneri şi chiar turişti care poate altfel nu s-ar fi gândit vreodată să vină în România şi cu atât mai puţin să recomande clienţilor lor să vină aici”, a declarat Steve Hartwell, President GlobalStar Travel Management.

Pentru companiile naţionale şi multinaţionale din ţara noastră, precum şi pentru oamenii de afaceri din România, colaborarea cu o agenţie de turism parteneră a reţelei GlobalStar înseamnă garanţia calităţii serviciilor, la standard internaţional, un răspuns prompt şi adecvat cerinţelor şi cele mai competitive oferte de business travel, precum şi cele mai bune condiţii de transport şi cazare.

Potrivit Perfect Tour, clienţii corporate locali preferă zborurile directe, cele mai multe dintre sediile centrale fiind localizate în Europa. Totodată, statisticile indică o creştere a mediei de cazare a turiştilor străini veniţi în România în interes de afaceri.

În prezent, peste 60% din înnoptările înregistrate în hotelurile din România sunt reprezentate de business travel; procentul creşte la 75% din totalul înnoptărilor în oraşele mari din România şi la 93% în hotelurile din Bucureşti.

„Turismul de afaceri în România este un factor important în dezvoltarea economică a ţării şi pentru noi este o onoare să fim gazda acestui eveniment, pentru că este o dovadă a calităţii serviciilor noastre şi a locului pe care îl ocupăm pe piaţa de turism din România. Evoluţia pieţei locale dovedeşte că tot mai mulţi clienţi corporate caută să îşi consolideze bugetele pentru călătoriile de afaceri, iar Perfect Tour, ca partener al GlobalStar, oferă uneltele necesare tuturor companiilor pentru optimizarea bugetelor alocate călătoriilor de afaceri, menţinând un standard ridicat al serviciilor oferite”, a declarat Corina Păcuraru, Director General al Perfect Tour, partener exclusiv GlobalStar în România.

Pentru 2012, Perfect Tour estimează o creştere a serviciilor de travel management oferite de agenţie cu până la 25%, comparativ cu anul trecut, iar pe termen mediu şi lung, agenţia – în calitate de partener unic al GlobalStar în România  îşi propune să menţină o creştere medie anuală de cel puţin 15%. 

 

Despre GlobalStar Travel Management

GlobalStar este o reţea mondială de agenţii de turism naţionale, aflate în topul companiilor de profil pe pieţele locale. GlobalStar Travel Management a luat fiinţă în 2001 şi, după 11 ani, reţeaua s-a dezvoltat la 89 de agenţii de turism din 75 de ţări. Numai în ultimul an, 10 noi parteneri s-au alăturat GlobalStar.

GlobalStar Travel Management organizează anual conferinţe dedicate partenerilor din lumea întreagă, iar pentru cea de-a 10-a Conferinţă Anuală a GlobalStar, România a fost desemnată gazda evenimentului în urma unei competiţii la care au participat agenţii din diferite ţări din regiune printre care Turcia, Luxemburg, Grecia, Kazahstan, Africa de Sud, Marea Britanie, Croaţia, Egipt şi Iordania.

Anterior, conferinţele anuale GlobalStar au avut loc în Buenos Aires (2006), Las Vegas (2007), Dubai (2008), Macau (2009), Sao Paulo (2010) şi Miami (2011).

 

Despre Perfect Tour

Înfiinţată în 2004, Perfect Tour, se află în Top 3 agenţii de turism din România. Perfect Tour este unic reprezentant Disneyland Paris în România şi are filiale proprii în România (Bucureşti şi alte 11 oraşe mari), fiind prezentă şi în Republica Moldova, Ucraina şi Statele Unite ale Americii.

În 2011, Perfect Tour a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 25 milioane euro, cu 35% mai mult decât în anul anterior, pentru 2012 compania estimând o cifră de afaceri de 28 milioane euro.

Perfect Tour are peste 100.000 de clienţi individuali şi peste 300 de companii în portofoliul corporate, devenind partener exclusiv GlobalStar în România în noiembrie 2010.

 

 

Iuliana Anghel

PR Senior Consultant, Classic Brands

 

24.05.2012, ora 14:10

Agenția România Turistică

Author Agenția România Turistică

More posts by Agenția România Turistică

Leave a Reply

Top