Skip to main content

Autoritatea Națională pentru Turism continuă demersurile pentru dezvoltarea și implementarea Organizațiilor de Management al Destinației (O.M.D.), noul concept pentru coordonarea și administrarea destinațiilor turistice. În acest sens, în ultima perioadă au fost efectuate mai multe vizite de lucru la autoritățiile publice locale, pentru a prezenta conceptul în vederea implementării, întrevederile având loc chiar și zilele trecute, pe litoral – Primăria Techirghiol, Primăria Municipiului Constanța și Primăria Municipiului Mangalia, acolo unde au existat discuții cu edilii, city-managerii și consilierii locali.

În vederea creșterii competitivității destinațiilor turistice românești, bazate pe principii de specializare și diferențiere a proceselor de planificare strategică, următorul pas al A.N.T. reprezintă concentrarea resurselor pe zona geografică Transilvania, fiind organizat un grup de lucru la Sibiu, în data de 18 august a.c., cu toți actorii locali implicați în sfera turistică.

Mai mult, pentru a susține înființarea și implementarea O.M.D.-urilor, Autoritatea Națională pentru Turism, împreună cu Google România, demarează începând cu luna septembrie 2016 caravana intitulată „Ateliere Digitale în Turism – Powered by Autoritatea Națională pentru Turism și Google România”. Acest eveniment se va desfășura în șapte regiuni ale țării, în perioada septembrie-octombrie 2016. Caravana are scopul de a reuni autoritățile publice (primării, consilii județene, prefecturi), asociațiile de dezvoltare și promovare turistică (APDT-uri, UAT-uri), asociațiile patronale, federațiile și organizațiile neguvernamentale (ANAT, FAPT, OPTBR, FAPT, FPTR, FIHR, ANTREC, HORA) cu activitate în domeniul turismului; reprezentanți Centre de Informare Turistică.

În cadrul acestui eveniment, președintele A.N.T., doamna Anca Pavel-Nedea, va prezenta rolul și importanța înființării O.M.D-urilor, iar partenerul Google România va vorbi despre atuurile platformelor Google: Google+, YouTube, Google My Business, Google Maps, Google Analytics etc, dar și folosirea uneltelor de cercetare a pieței:Google Trends, Google Consumer Barometer etc – promovare online prin intermediulGoogle AdWords.

Organizația de Management al Destinației este o entitate cu personalitate juridică, care funcționează prin asocierea reprezentanților autoritații publice centrale din componența destinației, cu reprezentanții mediul privat și, după caz, cu reprezentanții altor unități relevante (administratori ai ariilor protejate și alții), în baza unui parteneriat care asigură gestionarea coordonată a tuturor elementelor care alcătuiesc o destinație (atracții, servicii suport, accesibilitate, marketing ș.a) și asigură coalizarea organizațiilor și grupurilor de factori interesați, care să lucreze spre un obiectiv comun.

Agenția România Turistică

Author Agenția România Turistică

More posts by Agenția România Turistică

Leave a Reply

Top