România, promovată în 2013 într-un catalog propriu de turoperatorul ITS Reisen.
ITS Reisen intenţionează să extindă, în anul 2013, promovarea pentru România, printr-o broşură dedicată ţării noastre, distribuită în Germania, Austria şi Elveţia. Broşura va prezenta destinaţii şi produse turistice specifice României, care o diferenţiază pe piaţa internaţională de turism.
Delta Dunării, circuitele culturale, dar şi turismul activ şi în natură, manifestat mai ales sub formă de drumeţii şi activităţi de observare a florei şi faunei, sunt principalele forme de turism care vor apărea în broşura dedicată României. Catalogul, care urmează să fie produs în această toamnă, va fi distribuit anul viitor de circa 2.500 de agenţii care vând produsele ITS în Germania, Austria şi Elveţia. Totodată, România va continua să apară în catalogul “City Trips” al turoperatorului, cu destinaţii ca Bucureşti şi Sibiu.
Promovarea României într-un catalog propriu urmăreşte evidenţierea acelor experienţe turistice cunoscute în termeni de specialitate ca “unique selling points” – cele care diferenţiază oferta naţională pe piaţa internaţională de turism, care pot determina un turist să aleagă pentru vacanţele lor destinaţii româneşti în locul altora.
Decizia a fost luată în urma discuţiilor demarate de secretarul de stat Cristian Bărhălescu cu reprezentanţii turoperatorului în luna august a.c., la Berlin, discuţii continuate de MDRT în luna octombrie, la Salzburg, cu ocazia lansării Catalogului ITS 2013.
ITS Reisen face parte, alături de Jahn Reisen, Tjaereborg, ADAC Reisen, LTUplus, DERTOUR şi Meiers Weltreisen, din divizia de turism a concernului REWE. REWE ocupă locul doi în topul concernelor turistice din Germania, în funcţie de profit, şi deţine peste 2500 de agenţii de turism proprii, în franciză sau în cooperare cu alte agenţii de turism (precum Atlas Reisen, DER Reisebüro, DERPART, etc.), dar şi agenţii de incoming proprii în 13 ţări.
ITS este unul dintre turoperatorii care au înregistrat creştere pe piaţă şi care atrag turişti interesaţi de formele de turism caracteristice României, aşa cum au fost ele identificate în studiile şi documentele strategice realizate pentru MDRT în domeniu.
Biroul de presă MDRT,Alte informaţii / surse utile:
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului gestionează planul naţional de marketing şi promovare turistică, elaborat pe baza unor studii / documente strategice. Planul de marketing prevede un set de acţiuni specifice, printre care şi cele destinate promovării prin intermediul turoperatorilor.
Studiile şi documentele strategice pentru domeniul turism sunt disponibile pe site-ul MDRT, la secţiunea http://www.mdrt.ro/turism/studii–strategii.13.11.2012, ora 13:45