Skip to main content

Turoperatorul german TUI continua sa promoveze Romania 

Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) anunță că promovarea destinațiilor românești pe piața germană continuă, la nivelul ministerului fiind în lucru atât acțiuni clasice de promovare, cât și acțiuni derulate în colaborare cu cei mai mari turoperatori germani, printre care și TUI.

Astfel, turoperatorul german TUI va continua să promoveze România, în anul 2013, pe canale de distribuție specifice mediului online. În contextul în care marketingul, ca domeniu general, dar și marketingul turistic se reorientează din ce în ce mai mult către canale de promovare online, canale mai rapide, mai eficiente și mai adaptate la preocupările actuale de protejare a mediului, ministerul apreciază că prezența României pe portalurile celor mai mari turoperatori germani rămâne un instrument extrem de important de promovare a ofertei naționale de turism.

Ca exemplu, concernul TUI ne-a informat că a pornit, din acest an, un proces de reducere masivă a volumului de cataloage printate, reorientând către mediul online un important număr de oferte și destinații, nu doar pe cele românești. Alte decizii ale turoperatorului, de asemenea independente de MDRT, se referă la includerea în portofoliul de oferte turistice a acelor produse și destinații românești care se potrivesc cel mai bine cu profilul turiștilor vizați.

Discuțiile MDRT cu marii turoperatori germani, printre care și TUI, pentru promovarea destinațiilor românești de turism au continuat anul acesta, în conformitate cu analizele proprii ale partenerilor, dar și cu politicile lor comerciale.

Concernul TUI continuă să aducă în țară turiști germani și prin intermediul altor touroperatori din World of TUI, dintre care cel mai important este sistemul de rezervări Hotelbeds, unde apar peste 200 de hoteluri din România și care generează un volum de vânzări pentru România de peste 1 milion de euro anual.

Reamintim, totodată, faptul că cele mai recente plăți în contul serviciilor prestate de turoperatorii germani, reprezentând sume restante din anul 2011 în valoare de peste 280.000 euro, au fost efectuate în această toamnă. Plata restanțelor a reprezentat, la acel moment, un pas important pentru evitarea unui potențial risc privind colaborarea în bune condiții cu turoperatorii germani de turism.

Una dintre responsabilitățile MDRT în domeniul turismului este de a gestiona planul național de promovare a destinației România peste tot în lume, dar mai ales pe piețele țintă și cu accent pe produsele identificate ca fiind prioritare în studiile și documentele strategice realizate pentru minister în ultimii ani de consultanții în domeniu.

Ca atare, indiferent de deciziile turoperatorilor de a opta pentru un anumit canal de distribuție sau altul, MDRT va continua eforturile de promovare a destinației România, atât prin intermediul acțiunilor derulate în comun cu turoperatorii, cât și prin alte categorii de instrumente și acțiuni prevăzute în planul național de marketing.

14.11.2012, ora 16:16
Agenția România Turistică

Author Agenția România Turistică

More posts by Agenția România Turistică

Leave a Reply

Top