Skip to main content

Ministrul Turismului, Elena Udrea, impreuna cu reprezentantii DERTOUR,  au anuntat luni, 16 noiembrie, lansarea catalogului Europa de Est 2010 al tour-operatorului german. Oferta turistica a Romaniei se regaseste in 25 din cele 144 de pagini ale brosurii, una dintre destinatiile romanesti cele mai cunoscute si apreciate, Castelul Bran, fiind prezenta inca de pe coperta catalogului.

Incepand de astazi, cele 350.000 de exemplare ale catalogului vor fi distribuite pentru anul urmator unui numar de aproximativ 10.000 de agenţii partenere ale tour-operatorului. In acest fel, destinatiile turistice romanesti vor avea o vizibilitate sporita pe piata germana, in randul consumatorilor de turism.

”O diversitate care te uimeste” – acestea sunt cuvintele cu care incepe prezentarea Romaniei din brosura. De altfel, noutatea catalogului DERTOUR 2010 fata de anii anteriori consta tocmai in diversificarea ofertelor si a destinatiilor turistice romanesti prezentate: pe langa litoralul romanesc, sunt pagini dedicate turismului montan, cicloturismului, oraselor si turismului cultural, dar si unor zone ca Delta Dunarii, Moldova sau Bucovina. Ofertele merg de la circuite cu autocarul si masina, la trasee cu bicicleta, excursii si programe active, cu drumetii.

”Pentru Romania este extrem de important sa se regaseasca in paginile acestui catalog, pentru ca arata increderea pe care al doilea mare tour-operator german o acorda Romaniei ca destinatie de turism. Speram ca parteneriatul cu DERTOUR sa fie unul din ce in ce mai puternic si sa aduca in Romania din ce in ce mai multi turisti” a declarat ministrul Elena Udrea cu aceasta ocazie.

Contributia Ministerului Turismului la acest proiect este de 40.000 de euro (inclusiv TVA), reprezentand circa 11,4 eurocenti pentru fiecare brosura in parte. Alte actiuni ce vor fi derulate in cadrul acordului semnat cu DERTOUR sunt o campanie de direct mailing catre consumatorii din baza de date a operatorului, postarea de panouri de promovare a Romaniei in vitrinele agentiilor partenere, pecum si distribuirea, in 2010 a 30.000 de pliante informative despre Romania sau cu oferte speciale pentru destinatii turistice romanesti.

Reprezentantii DERTOUR au aratat ca sunt foarte mandri ca pot oferi in continuare clientilor lor posibilitatea de a vizita Romania, cu atat mai mult cu cat se are in vedere dezvoltarea de noi linii de transport aerian intre Germania si Romania. ”Multumesc Ministerului Turismului pentru demersurile facute in vederea operarii unei noi curse incepand cu anul 2010 – si anume cursa de linie Air Berlin, care va lega Nurnberg de
Constanta” a declarat Radu Colfescu, Director pentru Romania al DERTOUR.


DERTOUR este al doilea mare turoperator german si singurul prezent prin filiale proprii in Europa de Est. Prima reprezentanta DERTOUR in Europa de Est s-a deschis in Romania, in anul 2004. Dupa modelul romanesc s-au deschis si celelalte filiale din Bulgaria, Ungaria, Cehia, Polonia etc.

DERTOUR face parte din Grupul REWE. Printre alte domenii de activitate ale grupului, Divizia de Turism (REWE Touristk) ocupa un loc important in cadrul concernului, inregistrand in 2007 o cifra de afaceri de cca 4.3 miliarde Euro.

DERTOUR isi desface produsele turistice prin intermediul a peste 10.000 de parteneri (agentii de turism) si precum si prin reteaua proprie de birouri de turism (Atlas Reisen si DER Reisebuero).


16 noiembrie 2009
Biroul de presa Ministerul Turismului

Agenția România Turistică

Author Agenția România Turistică

More posts by Agenția România Turistică

Leave a Reply

Top