Skip to main content

În perioada 20 – 23 martie are loc la Paris cea de-a 39-a ediţie a Salonului Mondial de Turism, cel mai important târg internaţional de turism din Franţa.

Adresat publicului larg în principal, manifestarea reprezintă platforma naţională care permite accesul la ansamblul pieţei turistice franceze, din punct de vedere al zonelor de provenienţă şi al categoriilor sociale a vizitatorilor. Pe parcursul celor patru zile, evenimentul reuneşte specialişti din domeniul turismului mondial, reprezentând organisme naţionale, regionale şi locale de turism, asociaţii profesionale, tour operatori şi agenţii de turism, companii aeriene, firme de închirieri auto, societăţi de transport feroviar sau naval, lanţuri hoteliere, camping-uri şi alte structuri de cazare, parcuri de distracţii, etc.

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) participă la acest târg cu un stand de 50mp, în formă de insulă, într-o poziție centrală, ceea ce asigură accesul din toate directiile. Standul României poate fi identificat ușor datorită unui logo sub formă de pătrat plasat în înălțime și iluminat de 8 reflectoare. Artizanatul prezent la stand asigură originalitatea acestuia.

Alături de Biroul de Promovare si Informare Turistica de la Paris al ANT, la standul României participă 11 societăți : agenții de turism, touroperatori, hoteluri, companii aeriene.

În data de 20 martie Biroul de Promovare si Informare Turistica de la Paris a organizat un eveniment la care a fost invitata presa franceza si actori din turismul francez. Excelenta Sa, Domnul Ambasador Bogdan Mazuru, a deschis evenimentul prin rostirea unei alocutiuni. A urmat prezentarea României ca destinație turistică de către directorul Biroului de Promovare si Informare Turistica de la Paris, doamna Mihaela Mihet.

An de an circa 100.000 de vizitatori sunt atraşi de ofertele turistice prezentate în cadrul salonului, perioada de desfăşurare, luna martie, reprezentând perioada în care cea mai mare parte a francezilor îşi pregătesc şi rezervă concediul. Vizitatorii sunt în căutarea de unor noi destinaţii pentru petrecerea vacanţelor (55%) sau a unor informaţii privind o destinaţie deja stabilită (52%). În acest sens prezenţa birourilor de turism reprezintă o parte semnificativă in rândul expozanţilor.

Agenția România Turistică

Author Agenția România Turistică

More posts by Agenția România Turistică

Leave a Reply

Top