Skip to main content
Încarc Evenimente

« Toate Evenimente

• Acest eveniment a trecut.

BikeRace Brasov 2018

iunie 2, 2018 @ 12:00 am

Organizatorii vă inivită să participați la cea de-a zecea ediție a concursului de mountainbiking BikeRace Brașov 2018.

Acesta se va desfășura în data de 2 iunie 2017, cu plecare din Piața Unirii. Noutatea acestei ediții constă în faptul că au fost pregătite două trasee: tura scurtă cu o lungime de 23 km și tura lungă cu o lungime de 39 km

Startul se da din Piata Unirii si se pleaca inspre Pietrele lui Solomon, se urca pe drumul forestier iar dupa o urcare de 8 km se ajunge la Cariera Veche din Poiana Brasov unde este si punct de revitalizare. Traseul continua spre Poiana Stehil strabatand cateva zone scurte de pushbike. Ajunsi in zona la bancuta urmeaza o coborare lansata si placuta pana in Poiana Stehil. Se continua spre Saua Tampa iar imediat ce se ajunge in sa traseul coteste dreapta brusc continuand cu o coborare lansata pana in zona La Iepure. De aici traseul urmeaza liziera padurii pana ce intersecteaza drumul de alimentare spre Saua Tampa. Urmeaza o curba de nivel si se face inconjurul Muntelui Tampa traversand zona inferioara a traseului Treptele lui Gabony urmand o coborare ce necesita atentie sporita. Ajunsi la bancuta de piatra de unde incepe Drumul Serpentinelor se continua pe alea ce da in spatele liceului Forestier. Se traverseaza poienita si cu 100 de metri inainte de a junge la troita se coteste dreapta si se face iesirea pe strazile inguste ale Brasovului Vechi pana la linia de Finish din Piata Unirii.