Skip to main content

Ineficienta departamentului de marketing si media al FOTE a dat roade, dovada faptul ca pe siteul oficial al festivalului, la sectiunea parteneri media sunt prezente tot felul de logo-uri reprezentand diverse publicatii meteorit sau posturi tv de nisa care se pare ca pe acorduri lautaresti sau de manele vor face o promovare sustinuta acestui eveniment.
In disperare dupa un pic de promovare acestia au acceptat parteneri media care nu au nici-o tangenta cu domeniul turistic sau sportiv. Asa ca reviste, revistute si posturi tv care numai sport si turism nu au in continut, respectiv program, au zis ca e o oportunitate sa se vada si ei pe siteul festivalului, poate asa afla si de ei cineva. Pe de alta parte ne intrebam cui se adreseaza aceste trusturi media si care este rezultatul final?
In privinta sponsorilor, nu se face vorbire nicaieri, de faptul ca acestia vor avea un rol in premierea sportivilor, probabil ca sponsorizarea cuiva de prin comitetul de organizare a fost un element hotarator in privinta stabilirii sponsorilor.
Organizatorii au anuntat ca sportivi vor fi premiati cu medalii, flori si diplome. Cu ce contribuie acesti sponsori de merita sa le acordati asa mare atentie si sa-i puneti la loc de cinste pe materialele de promovare?
Romania Turistica a prezentat un proiect de informare si promovare a infrastructurii sportive si turistice a Romaniei, in materie privind turismul de iarna. In cadrul proiectului se prezenta oportunitatea editarii unui ghid tiparit in  limba romana si engleza s.a.m.d.
La aceasta idee nu au achiesat nici-un for implicat in organizarea acestui eveniment, fiecare pasandu-si responsabilitatea, motivand ca nu au fonduri si multe alte scuze si lait-motivuri romanesti. Interesant este ca promovarea acestora este facuta in cadrul unor brosuri care se vor a fi reviste, dar ele nu sunt altceva decat niste pagini xerox color multiplicate in sute sau probabil mii de exemplare. Cu restul banilor intrebam ce s-a facut domnilor ori si dvs ati considerat ca este o idee de marketing de exceptie, ca in timp de iarna sa promovati Romania cu sepci si tricouri, probabil sugerati, ca va avea loc  olimpiada de vara, in nici un caz de iarna sau indemnati sportivi si turisti sa vina in tinuta de plaja.
In ciuda acestor piedici, am gasit sustinatori din mediul privat care ne-au ajutat sa scoatem aceasta lucrare. De mentionat faptul ca Ghidul cuprinde prezentarea statiunilor de iarna si resorturilor de schi din toata tara, fiind o oportunitate pentru Romania de a-si face cunoscuta investitia in dorinta de-a atrage investitori in turism si sport pentru dezvoltarea resorturilor de schi, dar de ce nu si gazduirea in viitor a unor competitii sportive internationale.

13.02.2013, ora 10.20
Agenția România Turistică

Author Agenția România Turistică

More posts by Agenția România Turistică

Leave a Reply

Top